Известие

Collapse
No announcement yet.

Чистотата преди всичко :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чистотата преди всичко :)

    Както всеки път ми се получава, въпреки огромния горчив опит, и този път не можах да преборя глупостта и си пуснах една водоструйка на двигателя... Просто не мога да търпя мърляшки двигател и да се цапам като трябва да си отвия някоя капачка...
    Та, поизмих мотора, изчаках час и половина да изсъхне, запалих си нормално и почна после пата-кюта... Отказа ми скоростомера, на газ ясно започнаха взривове. Оставих я още няколко часа - пак запали нормално, скоростомера се оправи. Отворих куплунзите на ижекторите - подсуших ги, престанаха взривовете, но единия цилиндър така и не дойде...

    Някакво идеи какво още трябва да подсушавам? Най-интересното е, че уж съм нормално технически грамотен, макар и далеч от автомобилната техника, но не можах да си открия бобините и свещите. Умно предположих, че може би са под алуминиевия капак с надпис Алфа Ромео... Там има ли за подсушаване?
    AR 166 2,4 jtdm
    NT II 2,7 tdi
    Peugeot 206 1,1
    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

  • #2
    Под алуминиевия капак са 8-те свещи.
    2-те бобини са захванати на стойката на акумулатора, а под тях са 2 -та комутатора.

    Зимно време , кола не се мие.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • #3
      [QUOTE=MUROMAN;1177470]Под алуминиевия капак са 8-те свещи.
      2-те бобини са захванати на стойката на акумулатора, а под тях са 2 -та комутатора.

      Зимно време , кола не се мие. [/QUOTE ]

      абе аз знам че и лятно не се мие, ама е по-силно от мене..

      Усещането че ми липсва единия цилиндър сякаш изключва бобините, щом са по една бобина на два цилиндъра... Остава да е връзката - бобини - кабели - свещи... Логично утре трябва да махна капака и да подсушавам кабели и конектори, предполагам...?
      AR 166 2,4 jtdm
      NT II 2,7 tdi
      Peugeot 206 1,1
      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
        Под алуминиевия капак са 8-те свещи.
        2-те бобини са захванати на стойката на акумулатора, а под тях са 2 -та комутатора.

        Зимно време , кола не се мие.
        Това,ако е 8 клапанова,а ако е 16,както предполагам от подписа,точно там са бобините.
        Mercedes ML 63 AMG 07'
        159 TI 2.4JTDm SW 09'
        156 2.0 20V Turbo
        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
        sigpic

        Comment


        • #5
          16 е. А колко са бобините в моя случай - пак ли две по две ?
          AR 166 2,4 jtdm
          NT II 2,7 tdi
          Peugeot 206 1,1
          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

          Comment


          • #6
            ако си 1.6 16 V и ако това виждаш под капака са 4
            ...двигател на кола не се мие с водоструйка. много голяма беля може да си направиш
            Attached Files
            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
            Lancia Ypsilon '02

            Comment


            • #7
              бих уточнил - на бензинова кола... Все с бензиновите съм го имал подобен проблем...
              На джипката и на 166-цата съм ги мил 2-3 пъти без проблем... Естествено като внимавам за въздушния път, ама там трудно може да попадне ако всичко е здраво...

              Така като гледам, утре трябва всичко това да го подсуша и да го пръсна с контактен спрей....


              Благодаря за снимката !
              Last edited by gorbi; d.m.y г., 00:47.
              AR 166 2,4 jtdm
              NT II 2,7 tdi
              Peugeot 206 1,1
              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                Това,ако е 8 клапанова,а ако е 16,както предполагам от подписа,точно там са бобините.
                Съжалявам подвел съм колегата.
                Нека да ме извини.
                Другото вече е написано.
                ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                Renault Megane II Grand Tour-2004г

                Comment


                • #9
                  Пълно е при свещите и при кабелите с вода. Мойта така я купих гърми трещи на 3 цилиндара от Варна до Русе така се прибрах. Отворих и какво да видя той човека ми направил услуга измил мотора ама за сметка на това извадих половин литар вода от кабелите и свещите. Изчистих всичко и няма проблеми.

                  Comment


                  • #10
                    Правилото е, че такъв мотор с дълги лули не се мие с пароструйка, но понякога и само с вода пак си пропуска. Така, че миеш ли мотора, сваляй лули и кабели и си подсушавай!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      16V TS никога не се мие ако не искаш неприятности,златно правило.Това е първото нещо което научих за тоя мотор.
                      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                      Comment


                      • #12
                        Тъкмо повод да си огледаш свещите и бобините А ако свалиш алуминиевия капак на смрачаване, ще разбереш и състоянието на кабелите по евентуалните фойерверки при запалване на мотора (не ти ги пожелавам).
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Вече му разбрах устройството ... Цяла сутрин чистих лули и гуми и подсушавах дупките де са свещите. Всичко почистих, ама като сглобих, стаха съвсем зле - явно не всички бобини са си влезли по местата, след малко пак отивам да я атакувам... Като свалих тая пластина с бобините, отдолу имам чувството че от 1997 г. там никой не е гледал...
                          AR 166 2,4 jtdm
                          NT II 2,7 tdi
                          Peugeot 206 1,1
                          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                            Вече му разбрах устройството ... Цяла сутрин чистих лули и гуми и подсушавах дупките де са свещите. Всичко почистих, ама като сглобих, стаха съвсем зле - явно не всички бобини са си влезли по местата, след малко пак отивам да я атакувам... Като свалих тая пластина с бобините, отдолу имам чувството че от 1997 г. там никой не е гледал...
                            тогава отвори да видиш и свещите ти как са, поне като чистиш и сменяй ако има какво.

                            напръскай с контактен спрей всички куплунзи и внимавай да не объркаш кабелите на свещите и бобините. гледай снимката
                            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                            Lancia Ypsilon '02

                            Comment


                            • #15
                              От мокрото може и някоя бобина да е напуснала бара... дано не е това!


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment

                              Working...
                              X